Bebeğim 6 aylık oldu 4.aydan itibaren mamaya geçtik iştshsuz içiyordu Aptamili. Sma denedik bebelac gold denedik onları da hiç içmedi. Aptamile geri döndük bi dönem uyurken içti ama şuan geceleri kalkıyor ağlıyor aç olduğu için uykuya tekrar dalamıyor ama mamayı da içmiyor ne yapacağımı şaşırdım . Gündüz ek gıda veriyorum ama ne olursa olsun mamaya devam etmesi lazım . Gece çok problem yaşıyoruz . Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı? Ne yaptınız