tdnzlyuksel Oğlumun ayak baş parmağında iki kat tırnak gibi bişey var. Ve ucu iltihaplı gibi. Tırnak batması olabileceğini düşünüyorum. Daha önce yaşayan var mı? Ne yapılmalı