Sevgili anneler oğlum 2 yaşında daha önce nöbet öyküsü var o yüzden çocuğumu diken üstünde gözlemliyorum yatarken el ve ayaklarında kolda istemsiz kasılmalar oluyor gördüğü rüyaya yonelikmi yapıyor bilmiyorum yoksa epilepsi erken belirtisi mi diye korkuyorum şükür uyanıkken hiçbir kasılma vesaire yok ama uykudayken elini açar kapatir kolunu hafif kaldırır ayaklarını yürüyormuş gibi açar kapatir başına gelen biri varsa yazabilirmi