Az ama sık öğünler vermeyi deneyin mesela sabah yarım yumurta yiyorsa aradan iki saat geçmeden yarım meyve verin o şekilde bi de dönemsel iştahsızlıklari çok oluyor benim bebeğim de o aylarda öyleydi önüne koyun bi de yiyebileceği şeyleri ellerken mıncıklarken az da olsa yiyolar biz öyle aşmıştık o dönemi doktor zaten 1 yaşında kan değerlerine bakar eksik vitamini varsa orda da görürsunuzv