Kızlar bu ikinci yada üçüncü aynı tartışmayı başlatıyorum. Ama ben artık çok yoruldum. Oğlum 10 aylık oldu. Ve biz 6 aylık olduğundan beri gece uykularımız o kadar kötü ki. Saat başı bazen yarım saatte bir kalkarmı bir çocuk. Hemde aralıksız hergün. Gündüz uykularımızda sorun yok 2 uyku yapıyor toplamı ortalama 2.5 3 saat. Ama gece uykusu asla böyle değil. Bazen krizlere giriyor ve sakinleştiremiyorum. Doktorum bay bay dene dedi hemen çok zararlı demeyin bende biliyorum, ama çaresizdim artık. birkaç gün denedim yok o bile etki etmedi. Gerçekten böyle bi durum yaşayan varmı ve nasıl çözdünüz ben artık çok yoruldum ve verimli bir insan olamamaya başladım. Artık duygularımı bile kontrol edemiyorum oturup bende ağlıyorum. Bana akıl verin lütfen