Bebeğiniz haraketlenmeye başlamadan yaptırın bence çok rahat geçer. 3.5 aylıkken yaptırdık biz oğlum fazla haraketliydi ama sorun olmadı anestezi geçene kadar yarım saat ağladı sadece. Yanımızda 2 aylık olan vardı maşallah az ağladı oda açlıktan emince sustu uyudu. Çok rahat edersiniz