Aysenur122 Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık sürekli karnı gurluyor ne yaptıysam geçmedi sma comfort kullanıyordum aynı optipro kullandım aynı napıcam bilmiyorum gazını da çıkarıyorum üstten de alttan da ama o karın gurul gurul haliyle rahatsız d oluyor ağlıyor