3 gündür ateşi maka 37.8 oldu. Bebeğime göre yüksek sayılıyor. Ne yerse hepsini kusuyor. Su versem bile kusuyor. İştahı kapandı. Bir günde sadece 1 muz yedi ve arada emdi. Yurtdışındayım ve hastaneye şuan gidemiyorum. Şimdi gece sabaha doğru afedersiniz beyaz gibi sarı gibi 3 bezi dolduracak kadar kaka yaptı. İnanın kaka değildi o. Tuhaf birşeydi. Silerken sıcaklığından elim yandı diyebilirim. Yardım edin bebeğime ne oluyor. Halsiz. Uyumak istiyor hep