SecilAhsenSura Prensesannesi13 performans olan değilmi? Birde çok terletiyor çoraplar ıslanıyor diyorlar o kdr terletiyomu gercekten
Prensesannesi13 Zelihach doğumdan 1 ay sonra kendi sitesindeki ölçülere göre L almam gerekiyordu ben risk alıp bir beden küçük aldım iyi ki de öyle yapmışım şuan xs latex korseye rahat giriyorum. M beden tayt da biraz bol geliyor.
Prensesannesi13 Zelihach ve gerçekten inanılmaz etkili spor yapma fırsatım hiç olmadı koltukta otururken bile ter akıtıyor.
Prensesannesi13 Zelihach dediğim gibi benim ölçüm L ydi M aldım ve oldu. Zaten Likralı sıkı bir tayt değil bence olur