Oğlum 8 ay 5 günlük
Boy 173
Kg 9
Her bebek tabi ki farklı ama merak etmiyor değilim. Gelişimi iyi mi yapabildikleri az mı iyi mi diye merak ediyorum. Her anne gibi endişeleniyorum bazen 🤷♀️ Oğlum henüz emeklemiyor emekleme olayına çok kafayı takmıyorum açıkçası bende emeklemeden yürümüşüm. Oturmuyor da oturmaması şöyle bir kaç dakika oturuyor aslında ama kendini hızlı bir şekilde geriye doğru atıyor mutlu olunca yada sinirlenince hızlıca atıyor kendini bunu bazen de oyun gibi yapıyor ard arda oturup geriye atıyor bu yüzden yalnızken oturtamıyorum oğlumu ve arkasına yastıkları dizip o şekilde bende yanında bulunuyorum bu normal mi ? Net kelimesi henüz yok arada anne anni gibi söylüyor bazen ard arda söylüyor gel gel diyor arada eliyle de gel yapıyor bay bay yapıyor ama aşağı yukarı doğru sallıyor elini. Kafasını sallayarak çığlık atıyor oyun yapıyor o şekilde . Elinden birşeyleri alınca sinirleniyor kafayı yine geriye atıyor iştahı azaldı iki kaşık zor yediriyorum. Bunların arasında normal yasa anormal şeyler var mı ? Merak ediyorum yorumlarınızı bekliyorum sizin bebişler neleri yapabiliyor ❤️