sugarmomy Merhaba 7.5 aylık bebeğim var. Normalde geceleri 2 kere beslenir 120 cc mama içer. Ama 3 gecedir 30cc bile içirmek çok zor.. neden olabilir bu durum? Aynı durumu yaşayanlar lütfen yardımmm😢
3kedili2bebekli sugarmomy gündüz karnı güzel doyuyorsa artık gece beslenmesine ihtiyacı yoktur yine de doktorunuza bilgi verin
bilememolabilir sugarmomy demek ki kendini düzene soktu bebeğiniz. Doktorumuz geceleri uyanmasa asla beslenme için uyandırma dedi benimkide 6.5 aylık ama bizim uykumuz olmadıği icin hep ayaktayız.
sugarmomy 3kedili2bebekli huysuzlanıyor ama uyanıyor mızmızlanıyor 😢 mama yapıyorum çok az içip sonra istemiyor 😢
Syds Bir dönem oğlumda yaptı aynısını endişelenmeyin az yapın mamayı içtiği kadar verin düzene girer dış dönemide olabilir
Syds sugarmomy kendiliğinden düzeldi çok değişkenlik gösteriyor inan ek gıdayı güzel yerken bir dönem sürekli öğürmeye başladı ve uzun bir zaman devam etti şimdi yeni düzeliyor
biradamavisi sugarmomy uykusu ağırlaşmaya başlamıştır belki uyumaya geçmek istiyordur direkt zaten geve beslenmesi ne kadar erken kesilirse o kadar iyi diye biliyorum sonra bıraktırmak çok zor oluyor.