[silindi] B12 eksikliğim için tribeksol ilaç yazdı doktorum ama o kadar kötü kokuyor ve midemi bulandırıyor ki anlatamam bu takviyeyi kullanıp faydasini goren oldu mu? Internet uzerinden alinir mi?
[silindi] [silindi] faydasıni gorduyseniz ne mutlu ☺️ilaç buyuk sivilceler yapıyor malesef ve icilmiyor insallah bnde faydasini gorurum tesekkur ederim
annecikbebecik Merhaba solgar B12 kullandım, hızlı bir yükseliş sağlıyor. Benim kullandığım minicik pembe bir haptı. Çiğneyebilir, dil altı olarak alabilir ya da suyla yutabilirsiniz. Üzerinde vitamin B12 Sublingual-chewable yazıyor