esshn Ben kraft snack mama sandalyesi kullandım kızıma. 3 yaşında hala kullanıyorum çok memnunum. Ayakları dışa doğru olduğu için sağlam, düşme kayma olmuyor. 6 7 aylıkken orta ayak basma kısmını kullanıyorduk. Sonrasında çıkarıp kullandım yani ayak basmadan da kullanabilirsiniz. Eğer masalı alırsanız ortadaki basma yeri olmadan kullanılan var mı bilmem ama çoğu çıkmıyor ve tırmanıp düşebilir. O sebeple ben masa sandalye olmayan ürün tercih ettim. Minderi silinip yıkanabilir bu arada.