ayicik Kızlar geçenlerde saçımı evde kuzula boyadım ama çık kötü oldu hiç yakışmadı yıkadıkça bakıra dönüyor boyatıp kahve tonları yapmak istiyorum sizce renk tutar mi ya kendim yapacağım evde kuaförler çok pahalı maalesef 😏
karakaya00 ayicik ayy bende yaklaşık 5 dakıka önce saclarımı bakır mı yapsam duauncesıne gırdım şuan bı korktum
bittercikolata__ ayicik evde denemeyin derim. Çünkü açılması için açıcı kullanmak lazım ve ayarını kaçırdığınız an saçlarınız kopar perişan olur 1 kerelik sonuçta kaç para olursa olsun pişman olmayın kuaföre gidin
eknbrc ayicik kahve renginin içinde de bakır tonlamaları var zaten. Saçınız çok yıpranık değilse boyayabilirsiniz. Küllüye dönüş imkansıza yakın
Mferideb ayicik ben platin sarıdan kumrala döndüm bişey olmadı ama bence saç yapınla da alakalı olabilir bişey diyemicem
siyah0606 ayicik kızıl rengi saçından akıtman lazım yani açılması gerekiyor saçının illaki yıpranır kızıl ve siyah çok zor renk maalesef 🥹