momysiiy Araları 27 ay. Dibine kadar yaşadık eşimle yılmıştık artık güzelce anlatmayı geçip, kardeşin sana hediyeler mi almadı dedik getirdik. İşte bezini getir, zıbın getir sorumululuk verdik yine aynı aynıydı. Oğlum çoğu zaman yapardı. Yemek yaparken bile bebeği pusette tezgahta yanımda tutuyordum. Gelelim şimdi asıl konuya , inanın bunlar bir süreç. Anne babanın yönetmesi önemli ama olau çocuğun iç dünyası tamamen. Ki ben her dr kontrolüne götürmüş kardeş sevgisi kitapları alıp okuyan bir insandım. Sakin olun, elini tutun vurmasına izin vermeyin. Kararlı ve net bir ses tonuyla konuşmalısınız kısa ve net . (vurmana izin vermiyorum,vurmamalısın.) Oyun gurubuna gidiyordu oğlum o zaman öğretmen bana “1 saat seninleyim oğlum, bebek ağlasa da baban bakıcak. Hadi bakalım ne yapmak istersin o saat sürecini o yönetsin , kek yapmak, oyun oynamak” ne isterse onu yapın faydasını görüceksiniz bir süre sonra. Evde şu an yardım edem varsa size siz büyük olanla vakit geçirin. Hatta oyun esnasında drama tarzı bebeklerini abla-kardeş yapıp ,bak sen vurdun benim canım acıdı tarzı bebekleri konuşturun. Sana vurmamalıydım özür dilerim kardeşim. Bir daha olmucak. Hadi gel sarılalım birlikte oynayalım gibi gibi . Drama oyun esnasında anlaması için çok etkili oluyor. Büyük olana biraz zaman tanıyın 🌸 bu işin sırrı sabır … sağlıkla büyüsün bebişiniz.