Deletedmom_1111 HE-SEN-COK-BILIYON bence mont Astronot tulum, sıcak tutabilir ama çocuk hareket bile edemez diye tahmin ediyorum
Mommyhann HE-SEN-COK-BILIYON kesinlikle mont. Tulumu giydirmek cok zor oluyor ama mont daha kullanışlı
HE-SEN-COK-BILIYON Sevvl Deletedmom_1111 Benimki 9 aylık falan olacak tam kış zamanı mont daha mı rahat
_mom Mommyhann benimde bebeğim Kasım’da altı aylık olacak yinede astronot daha iyi değilimi yürümüyor diye bende kışın ne kullancam kararsızım
jap HE-SEN-COK-BILIYON benimkilerde o aylara denk gelmişti ikisinede astronot kullandım. Kat kat giydirme telaşı olmuyo çok rahat geliyodu bana
Mommyhann _mom benim bebeğimde ekim doğumluydu bi süre astronot rahat giydirebildim ama sonrasında çok zorlandım çünkü önce bacaklardan geçiryosunuz yukarıya doğru vs bide giydiği kıyafet biraz kalın olsa dar oluyor çocuk sıkışmış gibi duruyor çünkü içleri dar oluyor ben oğluma 5 aylıkken falan 1 yaş mont almıştım öyle daha cok rahat etmişti
_mom Mommyhann alacağım montu seneye de giysin isterim aslında genel olarak bebek elbiseleri aylarına göre küçük yapılıyor şuan bile üç aylık 9-12 giyiyor nasıl bişey almam gerekli bilmiyorum 🤦🏻♀️ tulumlari var yumuşak rahat ama işte monta lazım. O zaman astronot yerine mont almak daha iyi olur değil mi? Bu arada bulundum şehirde -20 21 bile gördük o derece soğuk yer bı yanımda bacakları da üşümesin astronot almalısın dio kararsızım burda mont Ekimde giyiliyor
lilanasi _mom benim bulunduğum şehir çok soğuk değil ona rağmen astronot aldım, kışın soğuk havada bile parka, yürüyüşe götürüyordum hiç üşümüyordu tabi şimdi olmuyor o ayrı bı konu. Yani çok kullanılmıyor
[silindi] HE-SEN-COK-BILIYON mont kesinlikle astronat giymesi ayrı dert çıkarması ayrı dert hele zaten 7 ay ustuyse asla durmuyorlar icinde