zehra15 merhaba neredeyse aynı şeyleri yazmaya girmiştim bende emzirmeyi bırakalı 10 gün oldu emmeyi bırakan nekadar arkadaşım varsa uyuyor çok rahat ettim diyorlar benimki aksine uyanıp sallanmadan asla uyumamaya başladı sebebi emmeyi bırakmasımı yoksa bu ayların bir atağı fln mı aceba