faide Kızlar 8 aylık bebeğim öğleden beri hapşıyor ve sümük çıkıyor burnunu temizledim fakat hala burnu tıkalı ateş yok neden olmuş olabilir bi bilgisi olan varmı
tchrhcr03 faide ateşi yoksa hafif bir soğuk algınlığıdır. Odayı havalandırın bol bol ve nemli tutun. Burnu hep açık olsun. Bir de tabi bol bol vitamini şeyler tükettirin. Ateş olmayınca şükrederim hep. Geçmiş olsun😇😇
menek16 faide bol sıvı tükettirin burnunu sürekli temizleyin sterimar da kullanabilirsiniz ben sterimar ve baby vac kullanıyorum hastalık zamanlarının kurtarıcısı