Bebiskoluanne04 Anneler bişey sorcam . Benim 4 aylık bebeğin kulakları yatarken çok katlanıyor kıkırdak yumuşak olduğu için. Kepçe kalacak valla. Sizde bu durumu yaşayan var mı
xxanne34 Bebiskoluanne04 evet ben de kızımda çok yaşadım duzeltiyordum yeniden katliyordu kendi biraz da genetik bizde olduğu için kızımın da kaldı biraz ama büyüdükce düzeldi eğer birakiyorsa bandana öneririm
Gzdeymn Bebiskoluanne04 ayy önlem alın biran önce benim oğlanın da öyleydi düzeltiyordum her gördüğümde Ama hafif kepçe kaldı yine de