Arkadaşlar bebeğim 5 ay 22 günlük. Tadımlara başlamıştık ama hiç öyle iştahlı bir bebek olmadı… Emziriyorum ama elinden gelse emmeyi bırakacak öyle iştahsız bir bebek. Ne tattırdıysam sevdiremedim. En çokta yoğurt sevmedi. Meyveyle verdim yine kabul etmedi hep yüzünü ekşitiyor. Bu durumu yaşayanlar varsa önerilerini bekliyorum🙏🏻