irem066 Biz kızım 4 aylıkken beraber covid olduk. İlaç alerjim olması ve emzirme sebebiyle ilaçsız atlattık. Kızımda ateşten başka belirti olmadı ama çok ağladı ateşten, uyumadı huysuzdu en kötü günlerimizdi. Ateşi kontrol altına almanızı, emziriyorsanız eğer emzirme sıklığını arttırmanızı, günlük duş aldırmanızı ve beslenme çeşitliliğini arttırmanızı tavsiye ederim. Et sulu, tavuklu sebzeli çorbalar alerjisi yoksa içirebilirsiniz çok iyi geliyor.