Bebişim 8 aylık oldu fakat 1 haftadır sürekli hareketli emekleme çalışma dişleri kaşınma ve en önemlisi bağırıyor çığlık heyecanlansa bağırıyor biz onunla ilgilenmeyelim telefonda konuşalım bağırıyor beni dinleyin diye başkasıyla konuşalım bağırıyor kimseyi konuşturmuyor elleri durmuyor mama sandalyesine vuruyor bunlar normal mi yoksa benim kızım şumarık mı büyüyor sinirlenmeyi öğrenmiş bildiğin sinirlenince kendini kasıyor kızıyor atak falan mı geçiriyor anlamıyorum