Gzdeymn Gzdeymn @alpsmother_ @incibal @Dolores @Tatlican @siyah0606 @OptimusPrime @misk-iamber3 @siinems @Ranameryem Defne1021 Nasıl olmuş bacılarımmm bi yorumlardaaaa yazınnnnnnn🥹💗🌸🫠
QueenMom__ Gzdeymn iyi bi kuaförde düzelttirin bence. Dip boya yapmeye çalışsanız kumralla yada koyuyla yeşeribilir. Uçlar da grileşebilir yani riskli