Gzdeymn Dipten saç açmış, yetmemiş dibin rengi ile saç rengi arasında geçiş yok. Sarısı da iyi bir sarı değil. Niye böyle yapmış ki? Ombre çok severek yaptırıp yaptırıp kullanan biriyim ben. Ordan biliyorum ama bu olmamış. Kuaföre gidip bir daha düzelttirin, cilayla belki biraz oturur