Kızlar merhaba 1 sene önce sezaryan doğum yaptım ve üstünden ne kadar zaman geçmiş olsada sol tarafım hâlâ uyuşuk 15-20 gün önce dikişimin üstünde büyük bir sivilce var sanıyordum gecer diye hiç dikkat etmedim az önce baktığımda iltihaplı kan akıyordu sıktım ve akmaya devam etti şuan çok canım yanıyor ve iyice uyuştu sizce içten mi iltihap kapmış olabilir yoksa üst taraftan mı bu durumu daha önce yaşayan varmıdır ?