Balkizinannesi18 Merhaba kızlar. Bebeğim 10 günlük. Normalde her emzirmeden sonra kaka yapardı ama bugün farkettimki baya azalma var. Sizde de bu durumu yaşayan varmı
Ikrazumra19 Balkizinannesi18 anne sutu aliyorsa 10 gune kadar normal ayrica her emmeden sonra ypmamasj guzel birsey ictigi sut yarar😊
Xece Benim bebegim de üç aylık bizde de aynı durum var merak etmiyor deilim doymuyor desem onda Yok çünkü çişli bezi oluyor herzaman ki gibi
ummuhanipekoglu [bilinmeyen] doktora ne zaman gideceksnz kilosuna bakacaklar oradan anlarlar sütte mi azalma var diye
Badevehande Zamanla günde 1 kere yapacak şuan 2 ay 8 günlük kızım günde 1-2 kere yapıyor sadece emziriyorum. İlk ay 5 kere felan yapardı normal her emzirmede yapmaz ama gün içinde yapar merak etme