Srfnr1 Aldigima bin pisman oldum oyle bir ses yapiyo kiii acaba etrafi bos oldugu icinmi boyle kullanan varmi
NurR Srfnr1 arçelik genel anlamda ses yapıyo galiba annemde 2 tane var ikiside gürültülü çalışıyor 🤷♀️
Deletedmom139 Bende Arçelik kullanıyorum sıkma yaparken ses oluyor sadece onun dışında aşırı gürültülü değil