Mnli Fatma69 ilk scooterı decathlondan almıştık orda yaş yaş oluyor bir de micro diye bir marka var ona bakabilirsiniz biraz pahalı ama 4 yaş olduğu için bakabilirsiniz ona da
AnnaKurt Benim oğlanın bundan çook güzel https://www.letsbechild.com/lc-lets-ride-isikli-ve-3-tekerlekli-kirmizi-cocuk-scooter