Hamileyken de şiddetli bilek ağrısı olmuştu magnezyum eksikliğinden denmişti o zamandan kalan ilaçlarım vardı onu kullandım günlük bi tane maden suyu içtim
Emzirdiğim için vitaminler bebeğe gidiyo o yüzden diye düşünüyorum
Doktorlarda çare bulamadım daha da geçmeseydi bide dahiliye doktoruna gidecektim