ronaaa ben de başvurmuştum eğitim almıştım çalışmak istediğim saatleri söylemiştim. O saatlereuygun proje yok diye aramamislar. Sonra tatil girdi şimdi de telefondan ulama yorum mail de attım dönüş yok çok yogunlsr herhalde. 28 aylık oğlum var tek yapabilir miyim bilmiyorum . ….