İyi akşamlar. Bebeğim 1 yaşına girdi. Bugün kontrole gittik doktora. 8650 çıktı kilosu. Doktor biraz zayıf dedi. Değerlerine bakmak istedi. En son 9.ayda kontrole gitmiştik. 7900 çıkmıştı. Yani koca 3 ayda 750 gr almış 😔 sizler nasıl kilo aldırdınız bebeğinize ? Ne yapmalıyım ? Kaç öğün yemek veya mama veriyorsunuz ?