Merhaba , bebeğim kronolojik 8 aylık düzeltilmiş 6 aylık, maalesef 2 gözünde de 4.5 miyop var… gözlük kullanmaya başlayacağız…. daha çok küçük nasıl olacak bilmiyorum çok ağladım çok üzüldüm gördüğü için şükrediyorum ama işte daha çok küçük… ve numarası çok büyük…. miyop gerilemesi mümkün mü bunu yaşayan anneler oldu mu yaşadıklarınızı deneyimlerinizi anlatır mısınız