13 aya yürüyerek girdik. Çok üzülüyordum yürümediği için. Ha oyle normal yürümüyor ama 10 adım filan atmaya başladı. Çevrem bir yandan, dışarıdaki insanlar bir yandan bu bebek hala yürümüyor mu diye canımı sıkıyordu. Neymiş milletin ki 11 aylıkken yürümüş, 9 aylıkken yürümüş benimki neden emekliyormus. Emeklemeden önce de benim bebeğim 6 aylıkken emekledi, senin ki hala emeklemedi mi diyen mi dersiniz, benim bebeğim prematüre ayı ile seninkinin normal ayı aynı ama o haliyle seninkinden önce emekledi diyen mi dersiniz. Bu arada bebeğim 8 aylıkken emekledi ve dönmeyi tam o an becerip oturabildi. Sonuç olarak benim bebeğim de aynı şeyleri yapabiliyor ama biraz daha geç olmuş olabilir. Hala emeklemek istiyor ama izin vermiyorum, emekledigi an elinden tutuyorum. Çok üzüldüm ama bugünü gördüm ya daha ne olsun 🤍