Kızlar 3 aylık Bi bebegim var sütümü çoğaltmak için süt sagma makinesi aldım ve ara ara hem emzirip hemde sagdıgım sütü biberonla verdim sanırım o yüzden gögsümü emmek istemiyor zar zor emziriyorum emzirmek eziyet gibi oluyor artık bende bundan sonra sürekli sütümü sagarak vermeyi düşünüyorum ama sütü sagmak azaltır diyorlar zaten öyle aman aman Bi sütüm yok 2 3 saatte bir en fazla 90 cc cıkıyor emzirmeden sagarsam sizce nasıl Bi yol izlemeliyim bu arada doymadıgını düşünerek mamada aldım günde 1 2 ögün mama da veriyorum aslında ayda 800 900 gr alıyordu niye mama aldım onuda bilmiyorum eşim ve annem bu cocuk aç doymuyor diye diye bende mama aldım bana Bi akıl verin kafa yı yemek üzereyim ayrıca annem emzige de alıştırdı belki oda etkilemiş olabilir emmemesini şimdiden teşekkür ederim hepinize