alparslan38 Eylül’ün 4 üne randevu bulabildim cildiyeye sizce uyuz bu mu ilk defa başıma geliyor 9 aylık oğlum
Lunaaaaa alparslan38 ya maalesef uyuza benziyor ama sizde yok mu bi kaşıntı belirti falan? Çok bulaşıcı eğer uzun süredir bebekte var sizde yoksa uyuz da olmayabilir
mervebozkayaayca Uyuz değil ya alerji olmuş çocuk uyuz böyle nokta nokta döküntü şeklinde olmuyor uzun deri altında tünel gibi oluyor
Marsila mervebozkayaayca Her insanda döküntü farklı oluyor buna şahit oldum kaç kez umarım uyuz değildir
Dilaradeniz mervebozkayaayca cocuklarda daha farklı oluyo bizde kışın geçirdik bu hastalığı kucuk oğlum aynı böyleydi umarım uyuz değildir gerçekten çok illet bi hastalık
Annekizcicileri alparslan38 alerjide uyuz gibi kaşınır Yınede görüntüden karıstırabılirz en doğrusunu doktor bilir canım randevu beklemeden acilde bakar
Kedilivebebeli1 Bizde daha yeni atlattık bu hastalığı maalesef uyuza benziyor geceleri olduğundan fazla uyanma, ağlayarak uyanıp kalınma yada kaşınmak için uyanma göbek, ayak,omuz, kafa gibi bölgelerde ekstra kaşınma isteği var mı
alparslan38 Kedilivebebeli1 gece fazla uyanmaya başladı kafası çok kaşınıyor özellikle üzerini değiştirirken falan göbeğini kasıyor
alparslan38 Annekizcicileri acile gittim bakmadı çocuk küçük diye cildiyeye git dediler randevu anca bulabildim