Merhaba arkadaşlar eşim pazar günü arka arkaya kaç kez hapşırık tuttu. Sonrasında akıntı vs derken oğluma da bugun bulaştı. Gözleri akıyor hapşırık ve burnu akıyor. Acile götürdüm ilerlemeden geçirelim diye çünkü bronşit benim oğlum hemen ciğerlerine iniyor diye korktum. Ciğerleri boğazı vs temiz. Doktor deloday şurup verdi atesi olursa calpol dedi birkaç gün içinde geçmezse polikliniğe getirirsiniz dedi. Bu ilacı kullanan varmı evde başka neler yapabiliriz ?
Burnunu da serum fizyoloji ile açıyorum