Kızlar selammm.. sorum başlıkta 🙉
Ben hem sağıyorum biberonla veriyorum hem emdiriyorum.. gün içinde emiyo çok doymuyo gibi oluyo geri kalanı sağıp aciktiginda ağladığında veriyorum 2-2.5 saatte bir biberonla verdiğimde 70 ml bazen 80 i 90 i buluyo.. hastanede yatarken en son 10 gün önce falan 50 ml veriyorlardı bende ona göre yavaş yavas arttırdım.. sizce nasıl bu şekilde siz nasıl veriyorsunuz kaç saatte bir doyuruyosunuz bebisleri kaç günlükler 🥹🥰
Birde biberon verme diyo doktor seni unutur diyo ama bebiş beni daha çok seviyo emmeyi unutmuyo ben kendini toplayasiya kadar biberonla destekliyorum sadece yalancı emzik vermek istemiyorum gogsumden sonra göğsümü emzik gibi kullanmak istiyo yalancı emzik diyolar ama onuda onermiyolar ortakulak iltihabı falan olurmuş emzik onerilmiyo diye vermiyorum siz nasıl yol izliyosunuz yenidoğan bebislere 🥰