Merhaba sevgili anneler
32 aylık bir oğlum var sakin uslu inatlaşmayan bir çocuktu. Ama bir kaç haftadır şiddet uygulayan inatlaşan arsızlık yapan ısıran bir çocuğa dönüştü. Bende babasıda çok sakiniz ona karşı hatta ben sabrımdan ötürü hep tebrik edilirim ama bu aralar bazen oğlum yapma derken sesimin yükseldiğini farkediyorum. Hatta bazen öyle bir ısırıp canımı acıtıyor ki içimde inanılmaz bir öfke oluşuyor tabi bastırmak zorunda kalıyorum ama çok yoruluyorum. Onunla gayet güzel ilgileniyorum çok sevgi veririm çok öperim sarılırım oyunlar oynarız çok güldürürüm zaten işi gücü bıraktım onu kimseye bırakmamak için ama şimdi neden böyle oldu aklım almıyor. Travması falanda yok. Karşı komşunun ondan 2 yaş büyük kızı var o gelince kızada vuruyor bazen. Yani bunu deneyimleyen varmı ne yapmalıyım fikir almak istedim.