Asaf01 Nurse harveys şurup kullanan var mı ben damlasını kullanıyordum kardeşim şurup olanı almış 1,5 aylık içeriği aynı mı kullanabilir miyim şurup olanı da
Mislina01 Asaf01 ben kullanıyorum bebegim 1 aylık oldugundan beri suan 80 günlük gayet iyi memnunum canım
Xece Asaf01 ben damalasını da şurubunu da kullandım açıkçası şurubu daha etkili kokusu ağır olduğu İçin benim bebişin midesi bulanıyordu o zaman da kaşığa sütümü sağdım içerisine şurubu ekledim yavaş yavaş verdim.
Ikrazumra19 Asaf01 icerisinde yazdigi sekilde 5 ml yaziyordu sanirim ustunden zaman gecti suan 18 aylik olduk biz tam hatırlamıyorum 😊
Asaf01 ummuhanipekoglu bende onu denemek istiyordum ama kardeşim şurup olanı almış etkili diyorlar birde öyle deneyeceğim
Xece Asaf01 doktor günde üç kez Dedi bana fazla geldiği için günde iki kez sabah akşam olmak üzere yarım çay kaşığı kadar