Ashellinko cnsuuozzgen Adının kısaltması genelde yada klasik aşkım hayatım. Saçma bişey yaparsa saçmalama engin yada saçmalirsen ercan dkdödöx
Laden cnsuuozzgen kocama odunum desem küser bana kesin. Genelde hayatım diyorum sanırım ya. Bilemedim şimdi😬
Ilkheycan23 zarifhanim hahahaha bu bizim birbirimize hitap şekli.😂😂😂o bana der bende ona…disardaysak ya sa kalabalıkta ben adam derim o da hatun
zarifhanim cnsuuozzgen Kocasını sopayla döven bir yaşlı teyze vardı ya haberlere çıkan. Güllerin gülü nasılsın, hadi özür dile de barışalım diyordu. O teyze sayesinde dilime dolandı 😅