Melekbebek35 Arkadaşlar kızım 23aylik kakasını söylüyor çisini söylemiyor çisinj tutmayı öğrendi 1,5 saatte bir götürüyorum ama goturmezsem altına yapıyor. Ve kaya koşa koşa gidiyor çişe tuvalete gitmek istemiyor napmam lazim lütfen yardımcı olun
Busra986532 Melekbebek35 benm kızda söylüyor 23 aylık ama çiş söylemiyor. Daha başlamadım tam hazır değil tüm belirtileri aldıktan sonra 24-36 ay arası tuvalet eğitimini kazanması gerekiyor çocukta travma yaratmadan. Hele birisi varken büyük çişinide söylemiyor
AselLinamoms Melekbebek35 benim kızım 26 aylık 1 hafta olucak başlayalı o hiç söylemez çişim geldi ya da kakasini ben yarım saatte bir çise götürüyorum öyle yapıyoruz günde 8 kere tuvalete gidiyorsak 4 kere de altına kaçırıyor bende ne yapicam bilmiyorum bana söylemiyor benim işim daha zor 🤷🏻
busraalanya Melekbebek35 hazır değildir henüz ve bir buçuk saat alıştırma aşamasında çok uzun bir süre kaçırır tabi . Ben çiş öğretirken 5 dk ya bir hadi çile gidelim diyip duvalete götürürdüm bence alışana kdr çok sık götürün bu şekilde yapması gerektiğini geldiğinde gideceğini anlar zamanla
Melekbebek35 busraalanya zaten ilk zamanlar yarım saatte bir goturuyordum şimdi ciş tutmayı öğrendiği için 1,5 saate çıkardım