Merhaba, bugün oğlumla sabah 10 da 12 .30 kadar denizdeydik, sonra duş alması için şortunu çıkardığımda penis ucu kıpkırmızı balon gibi sismisti ,dokununca kanamaya basladı, çocuk doktoruna götürdüm bakmadan ürolojiye yönlendirdi, üroloji doktoru pek anlamadı gibi,bişey sokmuş olabilir dedi idrar tahlili istedi, yarın sabah sonuç için gidicez ,şuan penis ucu kabuk bağlamış gibi duruyor, çişini falan yaparken sıkıntı olmuyor, başına gelen var mı ?ne olabilir