hzlzynbinci bebeklerin doğum kilosuna ulaşması 2 haftayı bulabiliyor. O yüzden şuan büyümüyo gibi gelmesi normal. Aç oldukların ağlama krizleri oluyor ordan anlayabilirsiniz.
Bebeğim 4140 gram doğdu, 22 günlükken kilo almıyor diye doktora götürdük 4270 gramdı o gün. Doktor emzirmeye devam etmemi söyledi. Mama vermiyordum doktor da başlamama gerek görmedi. 3900 ile hastaneden çıkmıştık, kilo alıyor sorun yok dedi. 4.hafta 500 gram aldı bir anda 1.ay kontrolünde 4700ü geçti. İlk ay çok az aldığı için üzülüyordum. 2 aylık olacak ayın 25inde, 6 kilo gibi şuan.
Yani 1.ay 500 gram alırken 2.ay 1500 gram alabiliyor. O yüzden üzülmeyin bol bol emzirin. Ben 1 hafta her emzirme sonrası artması için sütümü sağdım. Sütün kalitesine etkisi belki olmuştur, düşük kilo alımı olunca şunlara başladım: Promalt içecek içtim günde 1 tane, i mom latte takviyesi almaya başladım. Aramel still tea içiyorum bazen.