linamelii Benim hiç belirtim yoktu çok merak ediyorum birde 2. Gebelikleriniz belirti vs farklılık var mıydı? 💖
dondurmalisuflem linamelii ilk gebeliğimde asla bulantı yaşamayan ben şuan 2. Ye hamileyim bulantıdan duramıyorum malesef. Yemeklerden tiksindim özellikle ev yemekleri salçalı domatesli falan göresim yok. İlkimde böyle şeylerim olmamıştı. Bunda hep et veya katı yemekler yemek istiyorum anlamsızca..
menek16 linamelii reglim 6 gün geçmişti ama zaten düzensiz olurdum diye önemsemedim bi önce ki ayda kimyasal gebeligim oldugu için umutsuzdum beni bi iki kez arayıp uyudugumu duyan arkadasımın zoruyla test yapmıstım çünkü ben uyumam uyku sevmem 😅 hamileligim boyunca da bi iki saçma seye aserdim ama uyku benim için olmazsa olmazdı ofisin tuvaletinde uyurdum😅
Birdurummuvar linamelii uykuuu sürekli uyuyordum masayı toplamadan gidip yatıyordum o neydi kız öyle 😅
biradamavisi linamelii adetim gecikmişti ve kahverengi pas lekesi gibi bi kanamam gelmişti yerleşme kanamasıymış o ve karnıma bir gece çok şiddetli bir sancı vurmuştu. Ertesi gün test yaptım anında çift çizgi olmuştu.
linamelii dondurmalisuflem ayy en korktuğum mide bulantısı Allah yardımıncın olsun sağlıkla kucağına al 💖💖🙏🏻
sevimliidostlarr biradamavisi kahverengi pas lekesi gibi bi kanamam gelmişti yerleşme kanamasıymış Bende de aynısı oldu cınsıyetı nedır bebegın genelde erkek bebekde oluyo falan dıyolarrda
dondurmalisuflem linamelii amiin inşallah bakalım daha yolun başındayız neyse ki bulantı hapları var onlar kurtardı beni 🤭 senin kaçıncı haftan
linamelii dondurmalisuflem benim 2. Yok arada bi düşünce geliyor hamileliğim güzel geçti pek bişeyden de tiksinmeemiştim midem de bulanmıyordu 2. Cide tam tersi olur diye korkuyorum bende 😂😂
Birdurummuvar linamelii birde Türk kahvesini hergün iki üç fincan içmeme rağmen bir anda bıçak gibi kesildi ilgim göresim bile gelmiyordu .
Dolores linamelii benim adet olacakmış gibi belirtim vardı. Aha dedim bugün olacam. Ertesi gün test yaptım pozitif.
Duyulurum linamelii iki gebelikte de halsizlik dışında belirtim olmadı diyebilirim. Sadece çay içemedim gebelik boyunca ama bu bir belirti değil tabii :)
svncgldgn linamelii bebeğimi 8 haftalıkken öğrendim 😂 polikistik over olunca şüphe etmedim adet gecikmesinden. Midem rahtsız normalde de yanar ama geçmişti baya bir anda şiddetli yanmalar değişik değişik midemle ilgili şeyler yüklendi vee şiddetli asabilik ve kocaman memeler şimşiş orda şüphe duydum test yaptım veee o da ne hoş geldin yeni hayatt😂
Firstlady linamelii Çok iyi koku alıyordum ikinci hamileliğimide aşırı iyi koku alma duyumdan şüphelenerek teste gittim ve pozitif çıktı.
Ozgu01 Adet gecikmesi, sürekli adet olacakmış gibi hissetme ama bir türlü olamama, midede sürekli bir tuhaflık hissetme (sonradan çok yoğun mide bulantısına döndü) ve 7/24 uyku isteği🫠