Ulumila büyüyüp ağırlaştıkça çok zorlanırım diye hiç sallamadım, öyle bi alışkanlığı yok. Emzirerek uyuyor benimki de. Ama dışardaysak da zaten çok hareketli bi çocuk, pili pitince gözler kapanıyor.☺️ Benim de emzirerek uyutma olayından kurtulmam lazım ki gece uykuları bölünmesin diye. Gece çok kez uyanıyor ve süt içip uyuyor. Bu da ikimiz açısından da yorucu oluyor malesef. Bizdeki de farklı bi zorluk ama en azından hem temas halinde oluyoruz hem de fiziksel açıdan çok yorulmuyorum, yatarken emziriyorum diye avutuyorum kendimi. Şimdilik tabi😅🤷🏻♀️