Fidoss ben can sıkıntısından ve çok istediğimden tabi aklına gelebilecek her testi yaptım😂 hepsi erkek çıktı göbeğim çıkınca doğuma kadar herkes kesin erkek dedi, kız olduğunu bildiğim halde artık rüyalarıma giriyordu😆 Çocuğum doğdu 2 yaşına kaadar yakışıklı diye sevdiler. Ama sonuç kızım var😆 sanırım erkek olacaktı çok istedim diye kız oldu yavrum🤣 şaka bir yana hayırlı evlat olsunlar iyi insan olsunlar. Çok şükür istediğim oldu ama olduktan sonra ne saçmalamışım ya dedim cinsiyetin bi önemi yokmuş maşallah benim kız da terminatör gibi😊