melodimotherr Kızlar bebeğim 27 aylık ve doğduğundan beri yabancılardan korkuyor hala geçmedi. Bu durumu yaşayan anneler var mı acaba normal bir süreç mı ?
Elifbeyzam melodimotherr benim kızım da öyleydi hatta bazen hala korkar değişik gördüğü kişilerden 3.5 yaşında 3 yaşına kadar hep ağlardı başkalarının yanında bir ev ortamında falan ya da parkta yanımıza birisi gelse simdk sadece yüksek sele konusan biriyse veya erkekse korkar ama aglamaz
amazontuba melodimotherr ben kendim öyleydim 😅 5 yaşında dedemin erkek kardeşi vardı heybetli bir adam nası ağlardım onu görünce ağlamam geliyodu. Zamanla geçer bence
melodimotherr Elifbeyzam 3.5 yaşına gelince geçti mi yani.parka ya da bir yere gidiyoruz hep tek başına oynuyor yanına çocuk gelince benim yanıma geliyor hemen kaçıyor
Elifbeyzam melodimotherr çocuklardan değil de büyüklerden korkuyordu oda insan içine çıka çıka geçti geçer yalnız büyüdükleri için oluyor