aprilflower Bende 24 ay emzirdim bebeğimi.6 aylıkken de diyete başladım.Bol su içiyordum,Ara öğünlerde hurma,ceviz ya da kuru incir yerdim hep.Onun dışında sebze ağırlıklı beslendim.Bi de en başından beri solgar ve bestlak kullanıyordum çünkü sütüm hiç bir zaman çok iyi olmadı.Yine de bu şekilde 20 kilo verdim ,bebeğimi de 24 ay emzirebildim.