Merhabalar sevgili anneler
Oğlum 17 aylık. Genel olarak mutlu bir çocuk huysuzluğu pek yoktur. Tv telefonla tanışmadı henüz evde ve dışarıda çok keyifli zaman geçiririz. Her şeyi anlar söylediklerimi yapar. Gel gör ki bu kadar ilgilendiğim çocuğumun davranışlarındaki değişikliği anlayamaz oldum. Son 2 aydır parkta kendinden büyük küçük farketmeksizin çocukların saçlarını çekmeye onları ittirmeye başladı. Ne yapacağımı şaşırdım yapma dur desem de inadına yapıyor. Ortada hiç bir sebep yokken gidip çocukları ittiriyor geçen gün kendinden yaşça büyük bir çocuğun suratına arabasını atarken havada yakaladım🥲 hiç hırçınlığı yoktur normalde neden böyle yapıyor çok çaresizim umarım geçici bir durumdur