Merhabalar. Kızım bu aralar çok huzursuz. Yemek uyku herşey öyle zor ki. Yine uykuya çok direnmeye başladı. Çok ağlıyor. Kucağıma çıkıp kalkalım diyor yataktan inip kendi gitmeye çalışıyor. Sabaha karşı uyanıp yarım saat fln ağlıyor zor sakinleştirip uyutuyorum. Sinirlerim çok yıprandı. Kendimi çok yalnız hissediyorum etrafımdakiler dinlese bile aldırmıyo gibi geliyor